maandag 10 januari 2011

Fujifilm Finepix HS10

Mijn nieuwe digitale camera, de Fujifilm Finepix HS10, is me bijzonder goed bevallen. Ik heb deze fotocamera nu sinds de kerst. Ik moet zeggen een echte topper. Ik kan er ongelofelijk veel mee, behalve prachtige foto's knippen ben ik helemaal aan de gang gegaan met het maken van Full HD video's. Super gaaf. Bedankt Fujifilm!

Wat ook cool is bij dit apparaat is de 30x optische zoom. Zo ging ik het afgelopen weekend naar Zuid-Limburg waar ik echt de vetste close-ups kon maken van het Limburgse landschap. Prachtig echtwaar. Maar goed, zoals jullie merken ben ik erg enthousiast over mijn nieuwe camera. Zo ben ik ook erg enthousiast over de nieuwe website van De Ankerplaats in Grashoek. De plek waar mijn oma nog woont en dus een deel van mijn roots liggen.

Ach, dat was de eerste post van 2011. Het heeft een tijdje mogen duren. Een van mijn goede voornemens was om dit jaar wat meer te gaan bloggen en ziehier het resultaat. Het eerste bericht is er, aangewakkerd door de Fujifilm Finepix HS10, nogmaals een geweldig goede digitale camera! Wie weet waar de volgende over zal gaan. Ik hoop dat ik nog iets mag meemaken dit jaar dat de moeite waard is mensen. Misschien zet ik er dan ook wel een foto op! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten